Aktualności
Poprzedni Następny
Powrót

Sztuka dla Widzów 2015 Wrocław - program

 

23 i 24 listopada
Wrocław, Hala Stulecia

Poniedziałek: 23 listopada 2015

9.30 - 10.00 Rejestracja

10.00 - 11.00 Rozgrzewka i wprowadzenie do koncpecji audience development - Paul Bourne, Menagarie, Cambridge, Wielka Brytania

11.00 - 11.45 Audience development, to dla mnie… - doświadczenia wrocławskich instytucji z pracą z koncepcją budowania publiczności

11.45 - 12.00 Kawa

12.00 - 13.00 Zasady segementacji - czym jest segmentacja, dlaczego działa i jak stworzyć pożyteczną segementację publiczności + konkrente przykłady z Wielkiej Brytanii, Sarah Boiling, Sarah Boiling Associates, Londyn, Wielka Brytania

13.00 - 13.30 Dlaczego warto znać swoją publiczność? Jak można ją lepiej poznać? Jeśli nie “ankietka”, to co?, Bartłomiej Lis (Muzeum Współczesne Wrocław)

13.30 - 14.30 Obiad

14.30 - 18.00 Praktyczne wprowadzenie do pracy metodą design thinking, Piotr Wojciechowski


 Wtorek: 24 listopada 2015

10.00 - 18.00 Warsztaty
Godzinna przerwa obiadowa planowana jest o godzinie 13.30. W trakcie także przerwy kofeinowe.
Cały dzień poświęcony będzie praktycznej, warsztatowej pracy w grupach po czujnym okiem Piotra Wojciechowskiego, Bartłomieja Lisa (Muzeum Współczesne Wrocław), Agnieszki Wojciechowskiej (Warsztaty Kultury, Lublin) i Agaty Etmanowicz (Fundacja Impact).

Główne wątki merytoryczne to m.in.:
- projektowanie oferty instytucji/organizacji kulturalnej zgodne z metodą design thinking;
- zastosowanie segmentacji w praktyce;
- jak badać animując;
- o co i jak pytać naszą publiczność;
- kreatywne myślenie;
- efektywna praca w zespołach projektowych.

Zapraszamy do wspólnego eksperymentowania nowego formatu!


 

To długofalowy, dynamiczny i całościowo zintegrowany proces stawiający WIDZA w centrum codziennych działań całej organizacji. Ważna jest zarówno dbałość o dotychczasową publiczność, jak i świadome docieranie do nowej. >>>